Otel şikayetini üniversitenin sitesinden yapan rektör geri adım attı

1 Ağustos’ta İstanbul Üniversitesi’ne rektör olarak atanan Prof. Dr. Osman Bülent Zülfikar’ın Şeb-i Arus için geldiği Konya’da yaşadığı otel mağduriyetini üniversitenin sitesinde yayımlandı.

Duyurular kısmında yayımlanan metinde Zülfikar ve ailesinin bir otelde rezervasyon yaptırdığı, ancak saatlerce odalarına giriş yapabilmek için sıra bekledikleri belirtildi.

Söz konusu şikayet metni, sosyal medyadan gelen tepkiler üzerine üniversitenin sayfasından kaldırıldı.

TEPKİ ÇEKEN AÇIKLAMA NE

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Otel zincirinin Konya Otelinde maalesef 17.12.2023 tarihinde hiç de hoş olmayan ve büyük üzüntü duyduğumuz bir hadise vuku bulmuştur…

Önceden oda rezervasyonu yapıldığı ve konaklamayla beraber varış ile ilgili tüm detayları bildirildiği halde Rektörümüz Prof. Dr. Osman Bülent Zülfikar ve ailesi sabahın erken saatlerinden akşam 17:00’ye kadar bekletilerek mağdur edilmiştir.

Ancak akşam saatlerinde ‘geçici oda’ verilebilmiştir. Bu durumu ‘Konya’nın en yoğun günü’ açıklaması ile geçiştirmek ise kabul edilemez bir açıklamadır…

Profesyonelce hizmet veren marka otellerin başarısı ve misafir ağırlama farkları zaten bu tür yoğun ve dolu zamanlardaki planlama ve maharetleri ile belli olur…

Otelin sahibinden ve Genel Müdürlüğünden kuru bir özürden ziyade misafir memnuniyeti çerçevesinde tedbir almalarını ve bu hatayı Rektörümüz nezdinde telafi edecek bir tutum sergilemelerini beklediğimizi duyururuz…”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir